piątek, 27 kwietnia 2012

wild love.

100 post! :)

Na chwilę obecną nie ma mnie w domu. Wpadłam tylko na chwilę i postanowiłam dodać zaległe zdjęcia ;-)

Za każdym razem jak układałam sety brakowało mi jakiegoś dodatku na szyję. Nie miałam fajnego naszyjnika, a na słynne obroże z h&mu się spóźniłam. Kiedy zobaczyłam ten naszyjnik na OASAP nie wahałam się długo. Jest świetnym dodatkiem moich zestawów i nie mam zamiaru się z nim rozstawać :)

buty- luuluu | sukienka- h&m kids | naszyjnik- oasap












41 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ta welurowa sukienka z tymi kolorowymi czółenkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :*
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka h&m kids? jejku, dość odważna propozycja dla małych dziewczynek ; )
    za to Ty ślicznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny naszyjnik ;*

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kieca! :) No i naszyjnik ekstra, mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tę sukienkę, ale przerobiłam ją sobie na bluzeczkę, bo jako kiecka była mi całkiem za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i sukienka są genialne

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę przestać zachwycać się tymi butami :)
    zapraszamy do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :D No i buty, o których marzę!:(

    OdpowiedzUsuń
  12. really great outfit and i've got the same necklace ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna sukieneczka ;)
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham takie sukienki! Sama mam bordową, którą uwielbiam! Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę trochę mnie zatkało...chyba jedyny komplement na jaki mnie stać w tym momencie to :
    wyglądasz zaj.. tzn.znakomicie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, kontrast kolorów na butach robi niezłe wrażenie ;) Uroczy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sukienka jest genialna, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaaaaa, nagłówek-full wypas!:)
    Świetne połączenie butów z sukienką, genialnie to wygląda.
    Grzechem byłoby nie obserwować, więc obserwuje.;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. super! sukienka jest świetna, podoba mi się też kolor paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW ! Mega zgrabnie. :)
    Świetna sukienka i buty. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam bardzo podobną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka świetna!:)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też sie zastanawiam nad takim naszyjnikiem ;)
    świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. how pretty <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mam te buty w dwóch kolorach - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!