sobota, 24 marca 2012

devil in the details.

Na co dzień nie noszę legginsów. Nie czuję się w nich komfortowo, nie umiem ich łączyć :D Zaryzykowałam i zamówiłam jedne z oasap, ale raczej nie będę ich wielką fanką. Dlatego, że nie mogę się przemóc i nie podoba mi się jak w nich wyglądam. Połączyłam je z bluzką z sugarlipsapparel, która ma przezroczysty tył, ale nie uchwyciłam tego na zdjęciach i dodałam do tego sweter z River Island.
Miłego dnia! <3


buty- asos + DIY | legginsy- oasap | bluzka- sugarlipsapparel | sweter- River Island | saszetka- h&m








44 komentarze:

  1. poodbaja mi sie twoje wlosy, tak ci najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. legginsy są super i wbrew Twoim wątpliwościom, wyglądasz fajnie. ale najwazniejsze to dobrze się czuć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :)
    a te buty są po prostu zabójcze :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super buty, wyglądasz znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko super ze sobą wygląda. ekstra buty!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne buty :O

    ciekawy blog, będę wpadać tutaj częściej ;)
    obserwujemy? :*

    zapraszam do mnie . :P

    OdpowiedzUsuń
  7. często tu wchodzę ale jakoś nigdy nie komentuję i nie dodałam do obserwowanych, od dziś poprawiam się ! z legginsami jest tak, że jak się zacznie je nosić to już nie ubierze się spodni, są tak komfortowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja bardzo lubię chodzić w legginsach :)!
    świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. ej no co Ty chcesz? Fajnie wyglądasz ! :) Ja uwielbiam legginsy ichodzę a nich praktycznie codziennie :) wiec mozesz mi je sprzedać ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzki i swetra zazdroszczę, całość cholernie mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz! świetnie poradziłaś sobie z zestawieniem tych legginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią bym się skusiła na takie leginsyy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się podobasz legginsach ;) Ale jeżeli nie czujesz się komfortowo to na siłę nie noś. Ważne żeby ładnie wyglądać i dobrze się czuć ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo odpowiada mi ten outfit ! Ciekawy jest ten kardigan oraz koturny :) pozdrawiam i zapraszam na GIVEAWAYA ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/03/400-followers-and-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hah koszula nie jest z H&M tylko z SH marki Atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tego typu swetry -Twój jest zabójczy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepraszam nie ty :) złe okno mi się otworzyło i nie zwróciłam uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łaaa, ale fajnie! Boski ten sweter i koszulka!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten zestaw, rozumiem Twoje wątpliwości dotyczące legginsów, bo sama je miewam (i to dosyć często), ale Ty poradziłaś sobie z ich łączeniem brawurowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam od nich legginsy, ale mam wrażenie, że są źle uszyte. Nawet nie wiem gdzie mają przód a gdzie tył ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są bez zarzutu jeśli chodzi o sprawę uszycia ;-)


      DZIĘKUJĘ ZA TYLE MIŁYCH SŁÓW <3

      Usuń
  24. bardzo mi się podoba, bo w prostocie jest ukryty szyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty kokieterko :P piszesz, że nie dobrze ci w legginsach chyba tylko po to, abyśmy cie teraz komplementowali :PP

    A tak powaznie, to wiesz, że wyglądasz rewelacyjnie ;*
    strasznie pasuje ci taki look ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. koturny świetne..gratuluję cierpliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki za komentarz! wyglądasz MEGA, kocham ten styl.

    KLIK ---> R E B E L L O O K

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne są te legginsy, ja też nie jestem zbytnio przekonana do ich noszenia, ale muszę przyznać, że wylądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. aaa no widzisz! :D haha, dobry pomysl :)
    a co do setu - buty sa genialne!!! jakie cwieki uzylas? moze zrobie sobie podobne kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  30. awesome shoes :)) i love your style :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  31. przecież dobrze wyglądasz w legginsach, nie rozumiem Twoich uprzedzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudny zestaw, uwielbiam Twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Twoje buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swetrzysko świetne, a buty asosowe przerobione?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Yay świetny sweter i bluzka. Szaro-buro i fajnie, pasuje do takiej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  36. omg jaki sweter! czy to obecna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  37. I love, looove this outfit!!

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!