wtorek, 27 grudnia 2011

Boyfirend jeans.

Kompletnie nie mogę przestawić się z czasu świątecznego na rzeczywisty. Powrócić do stałych obowiązków blogowych itd. Dzisiejsze zdjęcia nie są wyśmienite, a to wszystko przez brzydką pogodę. Szaro, buro i ponuro. Dobrze, że nie ma śniegu ! Mój outfit to połączenie boyfriend jeans, które od dawna były na mojej liście must have wraz z koszulą i marynarką. Dziś do wyboru 2 propozycje: z czarnymi koturnami, których pewnie macie już dosyć oraz z bordowymi botkami od wholesaledress-net. Którą wybieracie ?

 spodnie- wymiana na szafie | koturny- asos | botki- wholesaledress-net  | koszula- h&m | marynarka- bershka








+ 2 nowe nabytki: pink & orange.
no name

42 komentarze:

  1. Fajne połączenie koszuli i marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny luzak, jak dla mnie obie pary są super i niezależnie, które wybierzesz jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  3. oba fajne, ale chyba wolę ten z koturnami ;D
    x

    chinchilla-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. koturny wyglądają bardziej zachowawczo, ale połączenie z czerwonymi botkami jest dużo ciekawsze! może do tego drugiego 'zestawu' dobrałabym inną koszulę, mimo wszystko obydwie propozycje bardzo mi się podobają! i świetne szminki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wolę stonowaną wersję z koturnami, kolor botek super ale nie do tej koszuli, tworzy to już później mały chaos :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwone botki mega :) spodnie boyfriend świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden i drugi wariant bardzo dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie z koturnami ;D Chyba się w nich zakochałam <3
    Dodaję do odwiedzanych i zapraszam do siebie za niedługo ;) www.szafa-chrupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny set, z koturnami bardziej mi się podoba :) a koszula jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadki! <333
    Uwielbiam boyfriend są to spodnie które praktycznie ze wszystkim wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetną masz tą koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie lepiej w czrwonych bucikach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne spodnie i czerwone buty mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolory ma koszula, i cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwone ożywiają ;d chociaż do Twoich koturn mam słabość ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. ahaha starość nie radość;) chciałabym mieć znowu 18..ale teraz można pozwolić sobie na więcej;) np wtedy miałam 3 koszulki na krzyż:P fajne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przez taką pogodę trudno zrobić ładne zdjęcia :)
    świetne szminki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cięzko jest mi ocenić, które zestawienie lepsze. Pierwsze chyba ciut zbyt ciężkie, natomiast w drugim nie pasuje mi kolorek bucików. : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Koturny moim zdaniem. Powiedz mi, gdzie kupiłaś te szminki? Wyglądają ciekawie. : )

    OdpowiedzUsuń
  21. boze, jakie super spodnie!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się napatrzeć na te koturny, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @Ania- nie kupiłam ich w żadnych sklepie z kosmetykami, tylko w małym sklepiku z pierdołkami w moim mieście. Zapłaciłam za każdą 2 zł.

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie nie potrafię zdecydowac które buty lepiej pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Koturny są cudowne ! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja stawiam na kolor czarny!:) Bardzo ciekawe zestawienie a w połączeniu ze szminką :) obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia i tak są świetne ;D
    Podoba mi się pomarańczowa szminka :)
    Zapraszam do mnie na nowego posta! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm, chyba z botkami ciekawiej, bardziej optymistycznie

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie, bordowe botki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super wygląda żakiet do tej koszuli
    a buty do tego outfitu wg mnie pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  31. koszula extra. mam słabość do koszul w kratę, więc od razu zwróciła moją uwagę. :D
    i spodnie fajne.
    wg mnie nie zależnie które buty i tak jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dwie opcje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. koturny są cudne <3 ;p
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny update:) bardzo interesujacy blog:)

    zapraszam do nas www.fashion-ache.blogspot.com

    xxx K&M

    OdpowiedzUsuń
  35. tutaj czarne buty

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz tu świetnie! Obydwie pary butów pasują! Lubię taki trochę 'męski' styl :)

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!