czwartek, 7 kwietnia 2011

Paryż part.1

Wróciłam i przywiozłam ze sobą wiele wspomnień :) Moją relacje z wycieczki podzieliłam na 2 części. W pierwszej skupię się na miejscach, które zwiedziliśmy, a w drugiej pokażę wszystkie zakupy jakie tam zrobiłam :)

Zaczynając od początku. Wyjazd: pt. 11.30. Następny dzień rano kierunek Łuk Triumfalny. Godzina bardzo wczesna także zdjęcia trochę rozmazane.

Następnie przeszliśmy Polami Elizejskimi, gdzie mieliśmy pierwszy widok na wieżę Eiffla, aż do Pałacu Inwalidów, gdzie zobaczyliśmy grób Napoleona Bonaparte.




Następnie udaliśmy się już pod wieżę Eiffla i wchodząc na górę niestety rozładował mi się aparat więc fociliśmy aparatem koleżanki i dołączę je w drugiej części.


Tak nam minął dzień 1 :) Następnego dnia udaliśmy się najpierw do Luwru, gdzie spędziliśmy prawie 4 godziny. Widzieliśmy m.in. Mona Lisę, Wenus z Milo, komnatę Napoleona i wiele, wiele innych.





Po Luwrze udaliśmy się na rejs Sekwaną. Dałam radę z moją chorobą lokomocyjną :D Mijając jeden z mostów należało pomyśleć życzenie, które miało się spełnić :)


Zakończyliśmy dzień widząc oświetloną wieżę Eiffla i pokaz 700 migających światełek. Widok nieziemski !

I skończył się dzień 2 naszego zwiedzania. Kolejny ranek był przez dziewczyny długo wyczekiwany, bo to zakuuuupy :D Udaliśmy się na Montmarte, gdzie był odpowiednik Primarka- Tati. Zagłębie się w ten temat w następnym poście. Kolejnym punktem była katedra Sacre Coeur.


Zakończyliśmy nasz spacer przechadzając się ulicą 'rozpusty'.

+ odwiedzenie katedry Notre Dame.



Dzień 4 to już dzień zabawy. Miał być Park Asterixa ostatecznie był Disneyland. Marzenia z młodości się spełniły, ale zachwytu nie było. Uważam, że to wszystko jest trochę przereklamowane :) Byliśmy w gorszej części, ale to nie zmienia faktu, że nie zachwycało.






Ja również Wam macham na do widzenia :) Czekajcie na relację zakupową :)
Pozdrawiam. Buziaki ;*

13 komentarzy:

  1. he widzę że zwiedzałyśmy te same miejsca,wypasione fotki:)z chęcią bym tam powróciła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia:) zazdroszcze wycieczki:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aj, świetnie ;) jakże chciałabym zobaczyć Paryż...
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, zazdroszczę Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrzac na te zdjecia przypomnialy mi sie chwile spedzone dawno temu w tym pieknym miescie. To Tati jeszcze istnieje?!, pamietam zakupowe szalenstwo w tym sklepie,porownuje go czasem z Primarkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze! Ale Ci zazdroszczę! Miałaś tam cudownie :). I ten widok na oświetloną wieże..nieziemski! ;). Luwr i te sprawy..cudownie! ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Paryż! Świetna fotorelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne fotografie! :)) az miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo zazdroszczę wycieczki!! piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj oj no chętnie bym tam wróciła :) zazdroszczę ! kupuj nowe numero i voguea !:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. tez bede w Paryzu w tym roku^^ pieknie wygladalas :D
    swietny blog^^ obserwujemy sie ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. paryż. Chciałabym tam być !
    zapraszam do mnie i do udziału w ankiecie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!